BoligØen - Nyhedsbrev d. 5/11-2018

05-11-2018

Brug af BoligØen.dk

Tusind tak til alle de ansøgere der allerede bruger BoligØen.dk.

Allerede i sidste weekend, under lanceringen af BoligØen, besøgte flere hundrede ansøgere siden. Det er vi rigtigt godt tilfredse med.

Der er imidlertid nogle udfordringer i forhold til BoligØen, som vi arbejder på at løse.

 

Har du været ansøger i én boligorganisation og har du allerede internetnummer og en kode?

Mange ansøgere har allerede været logget ind på BoligØen - uden problemer. Det er primært den gruppe af  ansøgere, som tidligere kun har stået som ansøger i én af de fem boligorganisationer.

Du skal kunne se din rigtige opskrivningsdato, dine boligønsker og din placering på ventelisten. Hvis det ikke er tilfældet opfordrer vi til, at du kontakter den boligorganisation, hvor du tidligere var ansøger.

 

Var du tidligere ansøger i mere end én af de fem boligorganisationer?

Alle de ansøgere som tidligere har betalt ajourføringsgebyr og søgt i flere af de fem organisationer skal sammenlægges i it-systemet forbindelse med overgangen til BoligØen.

Vores ambition er selvfølgelig, at lave en så fejlfri sammenlægning som overhovedet muligt. Det drejer sig om flere tusinde ansøgere og ganske store mængder af data.

Vi vurderer, at vi umiddelbart efter den 15. november 2018 kan sende e-mails ud med internetnummer og adgangskode.

Efter den dato vil du kunne se din korrekte opskrivningsdato, dine boligønsker og placeringer på ventelisten. Du vil kunne modtage tilbud og informationer fra BoligØen.dk.

 

Har vi ikke din e-mailadresse?

Ved du med sikkerhed, at vi ikke har din e-mailadresse, opfordrer vi dig til, at du kontakter os.

Vi hjælper dig med, at få lagt e-mailadressen ind i systemet og får tjekket op på, at alt er korrekt registreret i BoligØen.

 

Øvrige spørgsmål

Du er altid velkommen til at kontakte os på mail eller telefon. Se kontaktoplysninger herunder.

Vi beklager naturligvis, at alle ansøgere endnu ikke har haft mulighed for at bruge BoligØen problemfrit.